Köpvillkor

Betalning
  • Sker via Klarna,
  • Vid personlig kontakt över telefon är betalning via företags swish 1234903480, då erhåller ni kvitto via sms.
  • Företagskunder med samarbetsavtal erhåller faktura med 30 dagars förfallodatum från begravningsdatum/leveransdatum.
Beställning
  • Beställning sker via hemsidan och då får ni leveransbekräftelse via mejl.
  • Vid beställning över telefon får ni kvitto via sms/mail som bekräftelse för beställd order. Det ligger på ert ansvar att mottagar uppgifter är korrekta.
  • Beställningen är fullständig när betalningen (gäller ej samarbetspartners) är genomförd.
Priser

Alla priser är inklusive moms

Produktbeskrivning/kvalitetsgaranti
  • Alla våra binderier i Stockholm utförs i vår butik i Sundbyberg, Lötsjön. Vi eftersträvar alltid att produkten ska överensstämma med produktbilden. Våra produkter har en beskrivning med basblommor och sedan väljer vi säsongens bästa blommor till det då det varierar med tillgång och priser under året.
  • Därav förbehåller vi oss rätten att byta ut blommor som är likvärdiga blommor.
  • Vid specifika önskemål vänligen kontakta butiken direkt.
Leveransgaranti

För att kunna garantera leveransgaranti behöver beställning göras minst 2 dagar innan och innehålla fullständiga leverans information, vid brådskande beställning var god ring direkt till butiken, 0702209960.

  • Vi levererar begravningsblommorna 1 timme före begravningsceremonins start.
  • Leverans till privatpersoner sker någon gång under dagen för vald leveransdag.
  • Önskas expressbud vänligen kontakta butiken för leveranskostnad.
Leveranspriser

Leveranser i Stockholm inkl närförorter levereras av oss själva. I övriga Sverige tillhör vi Florister i Sverige.

  • Upphämtning i butik, Ursviksvägen 39, Sundbyberg 0 kr
  • Gratis leverans till kyrkor/kapell/ceremoniplats i Sundbyberg, Solna och Bromma.
  • Stockholm innerstad och närförorter 125 kr.
  • Ytterområden Stockholm 250 kr
  • Via förmedling i övriga Sverige 125kr, vid beställningar på landsorten ber vi er kontakta oss personligen då leveranspriserna kan variera.
Reklamation/ångerrätt
  • Vårt mål är 100% nöjdhet, men skulle blommorna inte vara till er belåtenhet ska ni höra av er inom 2 dygn efter leverans med bild till blomstrandebinderier@outlook.com
  • Ångerrätten gäller endast på order som ej har påbörjats. Kontakta oss snarast så vi kan avboka eller ändra datum.
Personuppgifter
  • Alla kunduppgifter enligt GDPR bestämmelser.
Ägande rätt
  • Material, bilder och texter från denna hemsidas får ej kopieras och publiceras på andra sidor utan att uppge urprungskällan.